top of page
image_dashboard.jpg

UP Dashboard

Het UP dashboard is dé oplossing om recruitment en marketing te ondersteunen bij het behalen van de recruitmentdoelstellingen. Het combineert data uit verschillende bronnen, waaronder website, Recruitment Marketing Automation en ATS data, waardoor je een compleet inzicht krijgt in één dashboard en één waarheid binnen je organisatie creeert tbv je recruitment doelstelling.

Recruitment Marketing Automation is een machine waarmee je continu kandidaten kunt vinden, volgen en verleiden. Ver voordat talent überhaupt een baan overweegt, (SEE) bouw je al een relatie op. Je kweekt merkvoorkeur (THINK) en oogst concrete interesse. Met een warme database (DO) behaal je gegarandeerd hogere en betere conversie.

laptop_dashboard.png

Het dashboard is ontwikkeld in Qlik Sense, een applicatie waarmee eenvoudig analyses en rapportages kunnen worden gemaakt op alle beschikbare databronnen, zonder dat er geprogrammeerd hoeft te worden. Hierdoor kan het dashboard snel geïmplementeerd worden. Het UP dashboard biedt een uitgebreide set analyses waaronder Target, Productiviteitsanalyse, Productiviteitsdetails, Leadgeneratie, Email verzendingen en Email clicks. Deze analyses geven je direct inzicht in de voortgang van jouw doelstellingen. Het dashboard biedt ook de mogelijkheid om per verantwoordelijke te kijken naar de leadscore en welke primaire bronnen en campagnes de kandidaten converteren. Hiermee krijg je een diepgaand inzicht in de belangrijkste recruitmentdata en kun je de juiste beslissingen nemen om jouw recruitmentdoelstellingen te behalen

Kortom, het UP dashboard is een onmisbaar hulpmiddel om jouw recruitmentstrategie te optimaliseren en zo jouw doelstellingen te bereiken.

Target

Met het UP dashboard krijg je snel inzicht in hoeverre je recruitmentdoelstellingen zijn behaald en hoe je ervoor staat ten opzichte van je targets. Deze targets worden opgesteld op basis van de groei die je wilt realiseren en kunnen op verschillende niveaus gefilterd worden, zoals jaar, maand, week en verantwoordelijke. Met behulp van historische data berekent het dashboard precies hoeveel intakes, voorstellen, gesprekken en hires/ plaatsingen je moet realiseren om je recruitmentdoelstelling te behalen.

Meer weten over het UP Dashboard?

bottom of page